Regulamin

1. Niniejszy regulamin jest zarazem umową, na podstawie której świadczona jest usługa naprawy i/lub konserwacji i reguluje prawa i obowiązki wynikające z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowane przez obie strony.

2. Każdy klient, oddający sprzęt do Serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do naprawy klient dobrowolnie akceptuje poniższe postanowienia.

3. Serwis świadczy usługi pozagwarancyjne. Na życzenie i odpowiedzialność klienta możemy przyjąć urządzenie posiadające ważną gwarancję. Wiąże się to jednak z naruszeniem plomb gwarancyjnych, a co za tym idzie z automatyczną utratą gwarancji.

4. W celu usprawnienia procedowania zgłoszenia zalecamy, aby przed wysłaniem urządzenia skontaktowali się Państwo z naszym Serwisem – zdiagnozujemy usterkę, ustalimy zakres naprawy i/lub konserwacji, wycenimy i uzgodnimy formę transportu w obie strony.

5. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za usterki wynikłe ze złego zabezpieczenia urządzenia w trakcie transportu. Dlatego, wysyłając urządzenie do naszego Serwisu pocztą lub kurierem zalecamy odpowiednie jego zabezpieczenie – w tym celu radzimy wykorzystać oryginalne lub zastępcze opakowanie wraz z wypełnieniem zapewniającym bezpieczny transport. Zalecamy oklejenie opakowania odpowiednimi nalepkami wskazującymi na wrażliwość wysyłki na wstrząsy, np. „uwaga szkło”.

6. Podczas przyjmowania urządzeń do Serwisu zostaje wydany dowód przyjęcia sprzętu w dwóch egzemplarzach. Dowód przyjęcia sprzętu jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z serwisu.

7. Wycena każdego zlecenia zostaje określona indywidualnie po rozpoznaniu usterki. W przypadku rezygnacji z naprawy po przyjęciu sprzętu do serwisu, klient może zostać obciążony kosztem diagnozy w kwocie 50 zł.
W przypadku rezygnacji z naprawy po uzgodnieniu kosztów i potrzebnych części, klient zostanie obciążony kosztem dotychczasowego postępowania, oraz zamówionych lub zakupionych części.

8. Czas naprawy i/lub konserwacji wynosi do 14 dni roboczych od chwili dostarczenia do Serwisu.
Czas ten może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Serwisu, np. braku dostępności części.
Czas naprawy może również ulec zmianie w wyniku wykrycia przez Serwis innych usterek komplikujących naprawę. Serwis zastrzega sobie także prawo zwrotu klientowi nienaprawionego sprzętu.

9. W przypadku sprzętu informatycznego i biurowego Serwis nie ponosi winy za utratę danych lub zaprogramowanych ustawień na oddanym do Serwisu urządzeniu, na którym takie dane są zapisane.

10. Wymieniony element, jeżeli nie uzgodniono inaczej, zostanie zutylizowany przez serwis.

11. W przypadku nieodebrania przez Państwa urządzenia w terminie 60 dni, nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu Art. 180 Kodeksu Cywilnego oraz na podstawie Art. 181 Kodeksu Cywilnego.

12. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 Dz. U. Nr 02.101.926.

Scroll to Top